Por mucho que él le dijera que la quiere y la encuentra guapa, su mirada de enamorado no le serviría de consuelo. Porque la mirada del amor es la mirada del aislamiento. (...) No, lo que ella necesita no es la mirada del amor, sino un aluvión de miradas indiscriminadas, desconocidas, groseras, concupiscentes, que se detengan fatal e inevitablemente sobre ella sin simpatía, sin ternura ni cortesía. Esas miradas la mantienen en la sociedad de los humanos. La mirada del amor la arrebata de ella.
(...)
Cuando Chantal tenía dieciséis, diecisiete años, le encantaba una metáfora; ¿la había inventado ella misma, o la había oído, o leído? Poco importa: ella quería ser un perfume de rosas, un perfume expansivo y avasallador, quería traspasar así a todos los hombres y, por mediación de los hombres, abrazar el mundo entero. Perfume expansivo de rosas: metáfora de la aventura. Esa metáfora había brotado en el umbral de su vida adulta como la promesa romántica de una dulce promiscuidad, como una invitación al viaje a través de los hombres.
La identidad, Milan Kundera.
Descontextualizando ou contextualizando fora de contexto, mentres escoito voces que me calman e música que me agrada, penso se Chantal debería mercar ou non unha antiarrugas. É a dúbida existencial que nestes intres me corroe.
7 comentários:
Unha vez entraba eu nunha cafetería e había dúas rapazas que non chegaban aos vinte anos falando entre elas e notei que falaban de min. Unha díxolle á outra: Pero es muy mayor... E eu tiña trinta anos daquela. Non che conto agora con corentadous o pouco éxito que teño. Pero bueno, que me quiten lo bailado.
Ai, lei de vida! Perde-se atractivo físico, certo, pero ganha-se experiência, elegáncia, saber-estar e savoir-faire. Que desfrutamos mais e melhor, vaia.
Eu nom che voltava para os vinte nem por todas as miradas concupiscentes do mundo.
Hombre, Besbe, visto así... ;D
Abrazo
Besbe, moito me temo que esa é unha das chamadas "preguntas de muller".
Je, je...
Vese o lema da enrruga e bela en realidade non chegou a callar. Foi todo un bluf, pasar o ferro está máis de moda que nunca.
nom sei mui bem se os cremes conseguem fazer que haja menos candeas no bolo de anos...
beijos
ao final merquei a antiarrugas pero non a estou usando...tonterías, non?
Enviar um comentário