
2/02/2007
Contraprogramación

1/28/2007
The Homens: a miña primeira vez e outras historias
Mentres tardabamos en chegar á Travesía da Torre por culpa de andar á procura dun guante que o Gustavo perdera e andar medios tolleitos por culpa do frío, ghanito estaba escoitando a Os Gin Tonics que nolo resumiu perfectamente cando aterramos na ateigadiña Mardi Gras: son un grupo de Ordes (pero a min non sei que me da que son de Oroso: bonito lugar e mellor xente), cantan en inglés, falan galego e fan as brincadeiras en castelán. Dito esto procedemos a escoitar a The Homens: moi ben, moi ben, moi ben. Alí estivemos coreando púdrete, uh, uh, uh, hei confesa que te poño, ven bailar, es a miña toxic girl (mentres ghanito e Gustavo Harvey me deixaban moi claro o que eran "ganas de roer") e o Long Time entre outros. Non nos enteramos do chiste pq tamén lle demos á lingua de carai.
E como tamén tiñamos reservadas entradas para o concerto de The Bongolian no Playa e aínda estabamos a tempo fomos nun taxi cara alí. O taxista, venezolano de orixe canario, caeume ben, estívonos falando no traxecto das bandeiras do Orzán que seica o outro día había un fulano subido no mastro dunha delas para quitala, ante o cal preguntamos: "e cal das dúas quería quitar?" e no medio das risas dixo o taxista que a marela e vermella esa. Procedeu a falar das patrias e cando nos deixou no Playa díxolles aos rapaces que coidasen de min. Dicir dixeron que si, anque coidar coidaron máis da estatua esta ca de min.
The Bongolian xeniais, a min non me digades por que fixéronme lembrar a Scooby Doo, a Harvey a Austin Powers e a ghanito non sei, que estaba todo emocionado bailando. Portáronse os Bongolian na Coruña e nos disfrutamos un montón con eles, así que cando remataron procedemos a continuar co disfrute, previo paso polo caixeiro. Despois ghanito tivo que retirar, moi ao noso pesar, e para afogar penas dirixímonos ao Milk, onde eu me lembrei dunha cea de verán na que falamos do sitio e os dous nos acordamos da última vez que estiveramos alí, o día do partido da selección galega.
E como somos xente sociable, fixemos amistade cun rapaz de Xinzo de Limia e acompañantes, que nos falou do tema das pantallas e do antroido entre outras moitas cousas e que voltamos a atopar no Playa onde seguimos confraternizando. Despois diso, non sei a que hora xa, procedemos a retirarnos, que o pobre do Gustavo Harvey despois da festa dos días anteriores estaba algo canso e a min pareceume boa idea eso de ir durmila entre as mantas. E ata aí, señores, outra noite a lembrar e o que non veu foi porque non quixo. Bicos!
1/26/2007
I Premio Blogomorgue de Novela
Como se sospeita que aínda hai vida na blogomorgue igual sae A GRAN NOVELA GALEGA debaixo dalgunha lápida do cemiterio. Así pois, aí vai a convocatoria:
Edicións Blogomillo de Galicia/Galiza convoca a primeira edición do premio Blogomorgue de Novela en lingua galega dotado dalgún recoñecemento aínda por determinar que se rexerá polas seguintes bases:
1º. Poderán concorrer ao premio todos aqueles blogueiros/as de calquera nacionalidade que presenten os seus orixinais en lingua galega, conforme á normativa vixente na súa cabeza. Os textos presentados han ser inéditos e totalmente orixinais.
2º. Cada orixinal presentarase nun blogue feito para a ocasión ou ben tagueado convenientemente antes do día 10 de abril de 2007 ao correo blogomorguenarrativa no gmail punto com.
3º. O xurado estará composto por cinco membros, escolleitos, para cada edición, entre lectores, recoñecidos profesionais da cultura e un secretario con voz e sen voto en representacion de Edicións Blogomillo de Galiza/Galicia, S.A. O premio outorgarase por maioría de votos.
4º. A composición do xurado darase a coñecer no mes de maio (primeiro a ver se o atopamos e despois a ver)
5º. O xurado emitirá o seu fallo no curso da Cea "Blogomorgue" (similar a esta) que se celebrará alá por xuño (non se dan datas porque se hai que poñer de acordo, e igual aínda queda para xullo)
6º. O premio poderá ser declarado deserto no caso de que o Xurado así o estime, e a decisión será inapelable.
7º. Aquí ven o tema Creative Commons que se falará convenientemente co gañador.
8º. Os non premiados poderán facer o que lles pete coas súas bló-novelas, que para algo son súas.
A participación nesta convocatoria requerirá a aceptación das normas contidas nas presentes bases e as decisións do xurado que se teñan designado.
Polo de pronto eu presento a miña pseudo-plaxio-novela fora de concurso e tal.
1/24/2007
Kiwi-melón-kiwi-melón
E alegremente denosto a coca cola light (que pena que a creatividade ao final vaia a parar as mans dos ricos) pero levanto a miña man no kiwi-melón, son a primeira en facer as miñas propias versións.
Ao final, "la vida es como te la tomás".
1/23/2007
Megaloves

1/20/2007
María Pagés, "Canciones, antes de una guerra"
O flamenco é unha guitarra, é unha caixón, é unha voz que ás veces te rompe por dentro, é un home con porte que viste un traxe, un chaleque e nunca unha corbata porque é libre e, sobre todo, son as sombras das luces na silueta dunha MULLER, unha muller con maiúsculas á que non deixas de mirar. O pelo moreno -tanto ten recollido coma solto- os brazos infinitos, o corpo que se forma dentro dun vestido que ás veces deixa ver as pernas que rematan nuns zapatos de tacón sublimes.
Este venres fun ver "Canciones, antes de una guerra" da Compañía María Pagés e, dende o comezo ata a fin, a hora e media que durou, máis ou menos, de baile e música e danza non nos deixou de abraiar a todos os que estabamos alí. Eu non sei nin o que era que agardaba, nin a arroutada que me dou para ir (igual a descuberta de Bambino ou algo semellante, gracias a quen mo descubriu -CSI total- e a quen mo lembrou, véxase Snob), pero foi un non quitar os ollos do escenario. É incrible a forza que transmiten os taconeos, que mesmo ás veces estás á expectativa de que os fagan soar, as palmas, o son dunhas simples cordas de guitarra e o ritmo que imprimen os caixóns e máis incrible aínda é como o corpo se pode chegar a expresar.

O espectáculo está baseado en "Canciones para después de una guerra" de Basilio Martín Patino, censurado polo réxime franquista. A min gustoume moito, e así como detalle bonito: o sorriso dun bailaor que non deixou de amosalo en todo o tempo. Así da gusto :) Si, é o primeiro pola esquerda da foto de arriba, ou Emilio Herrera ou José Barrios ou José Antonio Jurado ou Alberto Ruiz. Eu penso que se chama Emilio, pero é unha suposición.
Con todo, dicir que non foi o flamenco que todos pensamos e para mostra un botón, que vos deixo o programa:
Boquerones del Alba - Angelillo
Blues Dingue - Henri Salvador
Tatuaje - Concha Piquer e cantada nesta ocasión por Ana Ramón
Guitarra Dímelo Tú - Atahualpa Yupanqui
Soleá de la Cueva - letra de Miguel Hernández
Publicidad - onde nos anunciaban o Cola-Cao e Polvos
Percusión luces - Atahualpa Yupanqui
Taranto para Mujeres - que é unha canción popular e que veu precedida dun "Vamos a acordarnos de Santa Cruz"...e a partir de aí non deixei de pensar de Sevilla e de cando quixen unha casiña pequena branca encalada en Almería (xa llo comentei a Kiko)
Soñar - letra de Antonio Machado
Nanas de la Cebolla - letra de Miguel Hernández e cantada por Serrat
Alegría - letra de Antonio Machado e popular, que cantaba José A. Carrillo, igual que Guitarra Dímelo Tú
When the saints marching in - Louis Armstrong
Imagine - John Lennon, cantada por Susana Ruiz (gospel mil)
Todo isto reinventando e adaptando o flamenco a estas músicas, que nunca é todo o que parece (gracias a deus ou a quen sexa).Despois de todo isto aplaudimos un montón (e non foron as palmas do comezo, que os coruñeses son dun exquisito que non sabedes vos ben, que como se retrasaban un pouco- e eso que aínda non chegara toda a xente- comezaron a darlle as mans a ver se comezaban...total, por un cuarto de hora de retraso, pareceume mal o das palmas, o do retraso tanto me tivo, que na taquilla aínda estaban dando entradas) e agasalláronnos cun Tengo una vaca lechera...encantoume, a pena máis pena, foi que tiven que ir soa. Ao meu lado estaba outra rapaza noutra tesitura similar, pero tanto tivo, que xa vos deixo a "Nanas de la Cebolla" aí arriba para compartilo con vos, que te soy muy así.
Ao saír atopei a un compañeiro de traballo, comentamos as impresións e de paso coñecinlle a moza. Toda unha experiencia señores, un día destes merco un traxe de gitana. Tolón, tolón!!
Para rematar palabras de María Pagés deste espectáculo adicado a Manuel Vázquez Montalbán ("La canción popular es el cauce más apto para representar la historia sentimental de un pueblo")
"...En particular, dedico La nana de la cebolla a mi hijo Pancho y a todos los adolescentes que empiezan a alejarse del maravilloso mundo de la infancia, ya en la frontera de la comprometida jurisdicción de los adultos, para que nunca olviden que la fantasía, los sueños, la sonrisa y la tolerancia son las herramientas más apropiadas en ese taller donde los adultos tenemos que trabajar para la construcción del equilibrio social más justo para todos."
Ao final, vai ser o que dicía o arume dos piñeiros citando a Biedma, " que la vida iba en serio".
Non.
1/19/2007
Arrepentirme podería ser algún tipo de arte
Ains, igual son algo artista.
2.000 razóns para esquecerme de todo
Chegamos á idade madura cando habendo para escoller dúas tentacións, escollemos a que nos permite chegar á casa máis cedo. D.B.
Á miña nai, a meu irmán que a día de hoxe escangallou 3 ou 4 coches (xa non sei) e a meu pai que nos atura e aturamos e a quen quero crer que lle debo a afección de ler. As/os demais xa sabedes, se compartimos unha noite xuntos, xa sodes da familia.
Dorian-A cualquier otra parte
1/17/2007
e-music, o programa que todos deberían escoitar

E para rematar todo isto:
Punto un: se nalgún baño, aseo, WC ou como lle queirades chamar, vedes pegatinas de e-music, é que algún de nós estivo alí. Co cal, a escoitar e-music.
Punto dous: a comisión de festas do e-music está comezando a traballar nunha. Agardamos convocatoria.
Punto tres: Supercablekis (onde se meteron?) que saíron reseñados na mondosonoro en papel dentro dos grupos galegos a destacar do 2006. Co cal, a berrear todos o Axe Effect:
Supercablekis-Axe Effect
You are always waiting
Waiting something you
can't do
Where did you go
I really try to say it
I'll be waiting for you
I don't know where I go
Where I go to see you
Where i go to find you out
It's very hard to see you
Very hard to find you
Where did you go
It's very hard to beat you
Where did you go
It's very hard to fuck you
Uh yeah!